Nominovani za "Aurea" nagradu
"Henkel" - Novi pogon za proizvode iz Bref palete kućne hemije

Kompanija “Henkel” pokrenula juna 2013. godine u Kruševcu proizvodnju “Bref Duo Stick” sredstva za održavanje higijene. Novi objekat u kome se proizvodi “Bref Duo Stick” prostire se na 1.800 kvadratnih metara i jedini je pogon za proizvodnju tog proizvoda u svetu, a uvođenjem novih tehnologija ova kompanija ostaće lider u isporuci proizvoda za održavanje higijene.

Investicija je vredna 5 mil EUR, u pogonu je zaposleno oko 40 radnika, a za manje od godinu dana “Bref Duo Stick” je ostvario odlične rezulate i već se izvozi u 15 zemalja.

Osim toga, važno je naglasiti posvećenost i entuzijazam celog lokalnog tima u Kruševcu, koji je realizovao ovaj projekat uz podršku regionalnih i međunarodnih kolega u okviru “Henkel” grupacije.

INOVATIVNOST

“Bref Duo Stick” je jedinstven i izuzetno inovativan novi proizvod u portfoliju kompanije “Henkel”. Inovativna je sama po sebi traka, jer je čine dve boje (tzv multi-color stripe) što do sada nije postojalo, a, takođe, doprinos održivosti predstavlja stvaranje manje otpada (“less waste per usage”).

Proizvod je upakovan u foliju i kartonsku kutiju – nema plastiku, već se direktno lepi na WC šolju i traje dok se potpuno ne ispere (100% iskorišćenost proizvoda). Potrošač dobija najbolji kvalitet zbog dugotrajne čistoće, higijene i svežine.

Realizacija ovog projekta u Kruševcu, je najbolji primer poštovanja strategije kompanije “Henkel”: Outperform (povećati potencijal u svim kategorijama), Globalize (fokusirati se na regione sa visokim potencijalom), Simplify (podsticati izuzetnost u procesima), Inspire (ojačati globalni tim).

DRUŠTVENA KORISNOST

Ovom investicijom Kruševac i Srbija su dobili globalnu ulogu, jer je fabrika u Kruševcu jedina u celoj grupaciji “Henkel” koja proizvodi ovaj proizvod. Osim toga, važno je naglasiti posvećenost i entuzijazam celog lokalnog tima u Kruševcu, koji je realizovao ovaj projekat uz podršku regionalnih i međunarodnih kolega u okviru “Henkel” grupacije.

Investicija od oko 5 mil EUR u novi pogon u Kruševcu, predstavlja jasnu posvećenost kompanije ovoj lokaciji i pokazuje veliko poverenje lokalnom timu.

Ovaj projekat i svi predstojeći naglašavaju strateški značaj Kruševca u okviru globalne proizvodne mreže.

Novi proizvod doprinosi strategiji održivosti kompanije “Henkel”, u pogledu smanjenja otpada zbog manjeg pakovanja.

“Henkel” ima strogu strategiju održivog poslovanja kada je reč o potrošnji vode, električne energije i generisanju otpada. Potrošnja vode je od 2006. godine smanjena 85%, električna energija 60%, a otpad 65%.

Osim toga, po standardima Evropske unije, Bref Duo Stick se kvalifikuje kao lako biorazgradivi proizvod.

Društvena korisnost se ogleda i u tome što je u novom pogonu 30 radnika dobilo posao. Novoizgrađeni objekat je izgrađen po najnovijim tehnološkim standardima i visoko je energetski efikasan. U adaptaciji objekta i podizanju pogona učestvovali su uglavnom domaći dobavljači.

Važno je naglasiti da “Henkel” u Kruševcu posluje u skladu sa svim relevantnim ISO standardima, a posebno su ponosni na to što su prvi u Srbiji (2012. godine) usvojili ISO 50.001 sertifikat za integrisani sistem menadžmenta zaštite životne sredine.

FINANSIJSKI POTENCIJAL

Inovativni i visok kvalitet ovog proizvoda, optimizovan i veoma efikasan proces proizvodnje doprineli su da “Bref Duo Stick” ima izuzetan uspeh i značajni udeo na tržištu.

Za manje od godinu dana od početka proizvodnje, “Henkel” izvozi “Bref Duo Stick” u 15 zemalja Evrope (uključujući i Rusiju i Ukrajinu), sa tendencijom rasta.

Kompanija čvrsto veruje u potencijal ovog proizvoda, kao i u to da će se naći na policama marketa u svih 19 zemalja gde “Henkel” izvozi.

Svi ovi uspesi su postavili temelje za sledeći značajan investicioni projekat u još jedan veoma inovativan i uspešan proizvod iz kategorije kućna hemija. Kao što je ranije najavljeno, novi pogon bi trebalo da počne da radi u drugoj polovini 2014. godine, a biće zaposleno još 100 radnika.

Postavite komentar