Glasajte za investiciju godine u Srbiji – Predstavljamo finaliste nagrade Aurea 2017

U uži izbor za nagradu za investiciju godine u Srbiji Aurea 2017, koju deveti put zaredom dodeljuje portal eKapija, ušlo je 8 projekata koji su se najbolje rangirali po 3 kriterijuma: inovativnost, društvena korisnost i finansijski potencijal. O izboru laureata prestižnog priznanja odlučiće stručni žiri, a svoj glas mogu da daju i posetioci sajta aurea.rs, glasanjem putem interneta koje počinje danas.

Finalisti nagrade Aurea 2017 su:

Agrisens – Softver za analizu podataka sa poljoprivrednih površina
Weiss Light – Prva srpska fabrika LED sijalica
PetroSOLAR – Inteligentni mobilijar na solarnu energiju
VisMedic – Internet platforma za telemedicinu
Elektrovat – Primena najbolje prakse u izgradnji MHE Beli kamen
OrganicNet – Društvena tržnica organske hrane
Hydrogen Technologies – Mašina za dekarbonizaciju SUS motora vodonikom
OnoBikes – Električni bicikl Archont

Glasanje na zvaničnoj stranici nagrade trajaće do 30. marta, dok će konačnu odluku o dobitniku doneti stručni žiri koji čine: Nataša Kecman, direktorka Centra za usluge i posredovanje u Privrednoj komori Srbije, Ana Firtel, izvršna direktorka Saveta stranih investitora, dr Dejan Erić, profesor Beogradske bankarske akademije, Marinko Ukropina, direktor SGS Beograd, Vojin Šenk, profesor Fakulteta tehničkih nauka u Novom Sadu, Dušan Tomić, partner u KPMG i Vladimir Medan, član odbora direktora Agencije za osiguranje depozita.

Osim glavne nagrade, eKapija će dodeliti i dva specijalna priznanja: za inovativnost i društvenu korisnost.

Ko će od ovogodišnjih finalista poneti prestižno priznanje za investiciju godine biće poznato 5. aprila na svečanosti u beogradskom Aeroklubu.

Partner eKapije na projektu Aurea 2017 je revizorska kuća KPMG.

Nagradu Aurea poslovni portal eKapija dodeljuje u okviru svog opredeljenja ka društveno odgovornom poslovanju, bez finansijskog interesa, sa namerom da promoviše i podrži projekte značajne za održiv razvoj srpske privrede. Direktna korist dobitnicima, ali i svim investicijama koje ulaze u uži izbor za nagradu je promocija, što se dalje materijalizuje kroz bolju vidljivost kod investitora, lakšu komunikaciju sa medijima, bankama, državnom upravom i drugim potencijalnim partnerima.

Inicijativa eKapije da nagradom Aurea podrži projekte dobre za održiv razvoj srpske privrede, rezultirala je od 2009. godine širokom medijskom promocijom za više od 70 inovatinih pojedinaca i kompanija.

Postavite komentar